среда, 2 декабря 2015 г.

СТ Ключі ігнорують вимогу припинити правопорушення біля маєтку Злочевського

Садове товариство Ключі ігнорують вимогу припинити правопорушення біля маєтку екс-міністра екології Злочевського. Громадськість звернулася до Садового товариство зі скаргою про декількаметровий паркан з колючею дротом та інші споруди у прибережній захисній смузі за парканом навколо маєтку Злочевського, які завдають шкоду правам і свободам громадян, передбаченим Конституцією України, погіршують екологічну ситуацію і природні якості землі, порушують вимоги Земельного, Водного, Лісового кодексів України, щодо заборони забудови прибережної захисної смуги. Громадськість вимагає у СТ Ключі прийняти рішення про зупинення діяльності об'єктів на зазначеній земельній ділянці; вжити заходів до усунення порушень земельного законодавства на зазначеній земельній ділянці; демонтувати паркан з колючею проволкою та інші споруди розташовані у прибережній захисній смузі. Але


посадові особи Садового товариства Ключі просто не забрали з поштового відділення скаргу, надіслану замовним листом на адресу вказану в Реєстрі громадських об'єднань та Реєстрі юридичних та фізичних осіб. Впевненний, що СТ Ключі навмисно не забрали скаргу, оскільки громадськість вже зверталась з інформаційними запитами та скаргами до інших установ, пов'язаних з СТ Ключі. Посадові особи Ключів знають про суть звернень цієї громади, та не можуть очікувати для себе нічого хорошого від звернень щодо забудови біля маєтку Злочевського. А отже, ігнорують звернення громадян з цього приводу.
Нагадаємо, власником прибережної смуги біля маєтку Злочевського є Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство». А "Культурно-оздоровчу та рекреаційну" діяльність в цій прибережній захисній смузі здійснює Садівницьке товариство "Ключі", якому Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство» виділило цю ділянку землі на березі каналу в довгострокове тимчасове користування.

Таким чином, держава в особі Державного підприємства являється такою собі "прослойкою" між маєтком Злочевського та річкою і таким чином поширює «володіння» Злочевського. За цією схемою держава дозволяє вчинити захоплення та незаконну забудову на березі каналу не тільки біля маєтку Злочевського, але й вздовж майже всього узбережжя обвідного каналу київського водосховища.

***

Реєстрі громадських об'єднань
СКАРГА до СТ Ключі

Садівницьке товариство "Ключі"
07363, Київська обл., 
Вишгородський район, село Хотянівка

СКАРГА

23 липня 2015 року на каналі Youtube некомерційної інформаційної служби "Радіо Свобода" за адресою https://www.youtube.com/watch?v=KxROSlbv18M було опубліковано сюжет "Злочин і Zlocci. Як екс-міністр у розшуку продає черевики з крокодила та ховає нерухомість || СХЕМИ". За інформацією автора сюжету Сергія Андрушко на теритторії прибережної захисної смуги на обвідному каналі біля села Хотянівка Вишгородського району Київської області було збудовано декількаметровий паркан з колючею проволкою та інші споруди. 

Декількаметровий паркан з колючею проволкою та інші споруди розташовані у прибережній захисній смузі на ділянці землі, кадастровий номер якої 3221888800:33:043:0904. Зазначені споруди розташовані в межах 25 метрів від води.

Інформація з Публічної кадастрової карти України про зазначену ділянку прибережної захисної смуги:

Тип власності: Державна власність
Цільове призначення: 09.01 (Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг)
Площа: 1.6997 га
Район: Вишгородський
КОАТУУ: 3221888800
Зона: 33
Квартал: 041
Кадастровий номер: 3221888800:33:043:0904

Згідно інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, відомості про суб'єктів права власності на земельну ділянку:

Найменування юридичної особи: Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство»
Код ЄДРПОУ юридичної особи: 992094

Згідно листа директора лісгоспу Головецького М.П. №01-01/486 від 20 жовтня 2015 року земельна ділянка за кадастровим номером 3221888800:33:043:0904 була виділена Державним підприємством  «Вищедубечанське лісове господарство» у довгострокове тимчасове користування Садівницькому товариству "Ключі".

Будівництво паркану та інших споруд у прибережній захисній смузі на ділянці землі, кадастровий номер якої 3221888800:33:043:0904, є незаконним за наступних підстав.

Згідно ст. 14 Конституції України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. А згідно ст. 41 Конституції України, використання власності не може завдавати шкоди правам, свободам громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.

Згідно ч. 2 ст. 60 Земельного кодексу Укриїни та ст. 88 Водного кодексу України прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною, зокрема, для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів, а для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів.

Згідно ст.61 Земельного кодексу України та ст. 89 Водного кодексу України, прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності. У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється, зокрема, будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних); миття та обслуговування транспортних засобів і техніки. Не придатні для експлуатації споруди, а також ті, що не відповідають встановленим режимам господарювання, підлягають винесенню з прибережних захисних смуг.

Згідно п.4 Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1996 р. N 486, у межах водоохоронних зон виділяються землі прибережних захисних смуг та смуги відведення з особливим режимом їх використання відповідно до статей 88 - 91 водного кодексу України. А згідно п.2 зазначеного Порядку, водоохоронні зони встановлюються для створення сприятливого режиму водних об'єктів, попередження їх забруднення, засмічення і вичерпання, знищення навколоводних рослин і тварин, а також зменшення коливань стоку вздовж річок, морів та навколо озер, водосховищ і інших водойм.

Згідно п.12 Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них, прибережні захисні смуги у межах водоохоронної зони можуть використовуватися для провадження господарської діяльності за умови обов'язкового виконання вимог, передбачених статтями 89 та 90 Водного кодексу України.

Таким чином, декількаметровий паркан з колючею проволкою та інші споруди розташовані у прибережній захисній смузі на ділянці землі за кадастровим номером 3221888800:33:043:0904 погіршують екологічну ситуацію і природні якості землі, завдають шкоду правам і свободам громадян, передбаченим Конституцією України, та порушують вимоги ст. 61 Земельного кодексу Укриїни та ст. 89 Водного кодексу України, щодо заборони забудови прибережної захисної смуги.

Згідно ст. 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення, використання земель не за цільовим призначенням, невиконання природоохоронного режиму використання земель, розміщення, проектування, будівництво, введення в дію об'єктів, які негативно впливають на стан земель, неправильна експлуатація, знищення або пошкодження протиерозійних гідротехнічних споруд, захисних лісонасаджень - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від п'яти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від п'ятнадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. 

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органів державної влади, місцевого самоврядування, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані зокрема: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», якщо питання, порушенi в одержаному органом державної влади, мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами, органiзацiями незалежно вiд форм власностi, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненнi, не входять до їх повноважень, воно в термiн не бiльше п'яти днiв пересилається ними за належнiстю вiдповiдному органу чи посадовiй особi, про що повiдомляється громадянину, який подав звернення. 

За цих обставин, та на підставі ст. 14, 41, 40 Конституції України, ст. 60, 61, 188 Земельного кодексу Укриїни, ст. 88, 89 Водного кодексу України, ст. 7, 10 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", ст. 53 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 7, 19 Закону України «Про звернення громадян», Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них,

ПРОШУ:

1. Прийняти рішення про зупинення діяльності об'єктів на зазначеній земельній ділянці; вжити заходів до усунення порушень земельного законодавства на зазначеній земельній ділянці; демонтувати паркан з колючею проволкою та інші споруди розташовані у прибережній захисній смузі на ділянці землі за кадастровим номером 3221888800:33:043:0904;
2. Повідомити заявнику письмово про результати перевірки заяви і суть прийнятого рішення в строки передбачені законом на поштову адресу

***

Комментариев нет:

Отправить комментарий