вторник, 15 декабря 2015 г.

Державні органи продовжують кришувати корупцію пов'язану із Злочевським (ДОКУМЕНТ)

Держлісагенство відмовило громадськості у проведені ґрунтовної перевірки дотримання законодавства при забудові прибережної захисної смуги за парканом навколо маєтку екс-міністра екології Злочевського.


Держлісагенство надало громадськості загальну "відписку", що декількаметровий паркан з колючим дротом, причал для яхт, затока, та інші споруди біля Злочевського зведені згідно Проекту благоустрою, який був погоджений у всіх необхідних інстанціях, та використовуються для ведення лісового господарства. Ага, паркан з колючим дротом використовується для ведення лісового господарства - щоб різні тварі, які зі зброєю ховаються по кустах вздовж каналу, не повтікали із цього лісу.

Держлісагенство не турбює що, декількаметровий паркан з колючим дротом та інші будівлі і споруди розташовані у прибережній захисній смузі біля Злочевського завдають шкоду правам і свободам громадян, прямо передбаченим Конституцією України, Лісовим кодексом України, Правилами використання корисних властивостей лісів, а саме - право громадян вільно перебувати в лісах державної власності, право на масовий відпочинок та оздоровлення громадян, організацію прогулянок на цій лісовій ділянці, відпочинку біля води, право на благоустрій, тощо.

Держлісагенство не звертає уваги на те, що формальний власник прибережної захисної смуги
Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство» та лісокористувач на умовах довгострокового користування садівницьке товариство "Ключі" порушують свої зобов'язання та вимоги визначені законодавством та іншими нормативно-правовими актами, зокрема, зобов'язання щодо режиму використання та благоустрою на цій лісовій ділянці, визначені  Лісовим кодексом України та Правилами використання корисних властивостей лісів, зобов'язання щодо заборони забудови прибережної захисної смуги, визначені Земельним та Водним кодексами України.

Разом з тим, Держлісагенство виявило деякі порушення в діяльності СТ Ключі у прибережній захисній  смузі. Але ці порушення стосуюся не закону. Порушення стосуюся умов договору довгострокового тимчасового користування лісами між ДП «Вищедубечанське лісове господарство» та СТ "Ключі".

Держлісагенство вважає, громадськості не варто знати, що саме порушує СТ Ключі - не холопська це справа. Держлісагенство промовчало про суть порушень. І це зрозуміло, оскільки порушення закону передбачає адміністративну або кримінальну відповідальність, в той час як порушення вимог договору нічого не передбачає, адже ДП «Вищедубечанське лісове господарство» та СТ Ключі завжди домовляться між собою - це ж корупційна схема по захопленню берегу вздовж обвідного каналу.

Нагадаємо, власником прибережної смуги, що межує з маєтком Злочевського, є Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство». А "Культурно-оздоровчу та рекреаційну" діяльність в цій прибережній захисній смузі здійснює Садівницьке товариство "Ключі", якому Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство» виділило цю ділянку землі на березі каналу в довгострокове тимчасове користування.

Таким чином, держава в особі Державного підприємства являється такою собі "прослойкою" між маєтком Злочевського та річкою і таким чином поширює «володіння» Злочевського. За цією схемою держава дозволяє вчинити захоплення та незаконну забудову на березі каналу не тільки біля маєтку Злочевського, але й вздовж майже всього узбережжя обвідного каналу київського водосховища.

***

ВІДПОВІДЬ

ЗАЯВА

Державне агентство лісових ресурсів України
01601, м. Київ,
вул. Ш. Руставелі, 9-a

ЗАЯВА

23 липня 2015 року на каналі Youtube некомерційної інформаційної служби "Радіо Свобода" за адресою https://www.youtube.com/watch?v=KxROSlbv18M було опубліковано сюжет "Злочин і Zlocci. Як екс-міністр у розшуку продає черевики з крокодила та ховає нерухомість || СХЕМИ". За інформацією автора сюжету Сергія Андрушко на території прибережної захисної смуги на обвідному каналі біля села Хотянівка Вишгородського району Київської області було збудовано декількаметровий паркан з колючою проволокою та інші будівлі і споруди. 

Декількаметровий паркан з колючою проволокою та інші будівлі і споруди розташовані у прибережній захисній смузі на ділянці землі, кадастровий номер якої 3221888800:33:043:0904. Зазначені споруди розташовані в межах 25 метрів від води, перешкоджають громадянам вільно перебувати та гуляти у лісі в межах зазначеної ділянки, використовувати зазначену ділянку для культурно-оздоровчих та рекреаційних цілей, відпочинку біля води, та оздоровлення.

Інформація з Публічної кадастрової карти України про зазначену ділянку прибережної захисної смуги:

Тип власності: Державна власність
Цільове призначення: 09.01 (Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг)
Площа: 1.6997 га
Район: Вишгородський
КОАТУУ: 3221888800
Зона: 33
Квартал: 041
Кадастровий номер: 3221888800:33:043:0904

Згідно інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, відомості про суб'єктів права власності на земельну ділянку:

Найменування юридичної особи: Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство»
Код ЄДРПОУ юридичної особи: 992094

Відповідно до листа директора Державного Підприємства «Вищедубечанське лісове господарство» Головецького М.П. №01-01/486 від 20 жовтня 2015 року земельна ділянка за кадастровим номером 3221888800:33:043:0904 була виділена Державним підприємством  «Вищедубечанське лісове господарство» у довгострокове тимчасове користування для культурно-оздоровчих та рекреаційних цілей садівницькому товариству "Ключі" в порядку визначеному Лісовим кодексом України та Правил використання корисних властивостей лісів. А цільове призначення зазначеної ділянки згідно Публічної кадастрової карти України визначене як "09.01 (Для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг)".

У листі-відповіді №Р-495/09-24 від 24/09/2015 на заяву щодо забудови на ділянці 3221888800:33:043:0904 начальник інспекції Державної екологічної інспекції у Київській області вказує на самочинне будівництво об'єкта. 

Будівництво паркану та інших споруд у прибережній захисній смузі на ділянці землі, кадастровий номер якої 3221888800:33:043:0904, є незаконним за наступних підстав.

Згідно ст. 14 Конституції України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. А згідно ст. 41 Конституції України, використання власності не може завдавати шкоди правам, свободам громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.

Згідно ст. 66 Лісового кодексу України громадяни мають право вільно перебувати в лісах державної власності.

Згідно п. 4.1 Правил використання корисних властивостей лісів, затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 14.08.2012 № 502 (надалі - Правила використання корисних властивостей лісів) використання лісових ділянок для культурно-оздоровчих та рекреаційних цілей здійснюється з метою забезпечення масового відпочинку та оздоровлення громадян, що включає в себе організацію прогулянок у лісі, відпочинку біля води.

Згідно ст. 19 Лісового кодексу України постійні лісокористувачі зобов'язані, зокрема, дотримуватися правил і норм використання лісових ресурсів; дотримуватися встановленого законодавством режиму використання земель.  Згідно ст. 20 Лісового кодексу України Тимчасові лісокористувачі на умовах довгострокового користування зобов'язані, зокрема, дотримуватися встановленого законодавством режиму використання земель.

Згідно ст. 74 Лісового кодексу України використання корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних цілей здійснюється з урахуванням вимог щодо збереження лісового середовища і природних ландшафтів з додержанням правил архітектурного планування приміських зон і санітарних вимог. У лісах, що використовуються для відпочинку, лісокористувачі повинні здійснювати роботи щодо їх благоустрою.

Згідно пп. 5.3, 5.5 Правил використання корисних властивостей лісів при використанні корисних властивостей лісів для культурно-оздоровчих, рекреаційних цілей тимчасовий лісокористувач забезпечує на виділеній лісовій ділянці створення сприятливих умов для перебування громадян шляхом проведення робіт з благоустрою цих ділянок. Заходи щодо благоустрою лісової ділянки повинні бути спрямовані на збереження лісового середовища в умовах рекреаційних навантажень, створення необхідного комфорту та зручностей для відпочиваючих і включати в себе: оформлення входу; облаштування майданчиків для стоянки автомобілів; облаштування санвузлів; облаштування місць розведення багать; установлення урн для сміття, облаштування спусків до води; інші заходи, необхідні для цілей використання лісової ділянки.

Згідно ч. 2 ст. 60 Земельного кодексу України та ст. 88 Водного кодексу України прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною, зокрема, для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів, а для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів.

Згідно ст.61 Земельного кодексу України та ст. 89 Водного кодексу України, прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності. У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється, зокрема, будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних); миття та обслуговування транспортних засобів і техніки. Не придатні для експлуатації споруди, а також ті, що не відповідають встановленим режимам господарювання, підлягають винесенню з прибережних захисних смуг.

Згідно п.4 Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1996 р. N 486, у межах водоохоронних зон виділяються землі прибережних захисних смуг та смуги відведення з особливим режимом їх використання відповідно до статей 88 - 91 водного кодексу України. А згідно п.2 зазначеного Порядку, водоохоронні зони встановлюються для створення сприятливого режиму водних об'єктів, попередження їх забруднення, засмічення і вичерпання, знищення навколоводних рослин і тварин, а також зменшення коливань стоку вздовж річок, морів та навколо озер, водосховищ і інших водойм.

Згідно п.12 Порядку визначення розмірів і меж водоохоронних зон та режим ведення господарської діяльності в них, прибережні захисні смуги у межах водоохоронної зони можуть використовуватися для провадження господарської діяльності за умови обов'язкового виконання вимог, передбачених статтями 89 та 90 Водного кодексу України.

Таким чином, декількаметровий паркан з колючою проволокою та інші будівлі і споруди розташовані у прибережній захисній смузі на ділянці землі за кадастровим номером 3221888800:33:043:0904 погіршують екологічну ситуацію і природні якості землі, завдають шкоду правам і свободам громадян, передбаченим Конституцією України, ст. ст. 66, 74 Лісового кодексу України, Правилами використання корисних властивостей лісів. Постійний лісокористувач Державне підприємство «Вищедубечанське лісове господарство» та лісокористувач на умовах довгострокового користування садівницьке  товариство "Ключі" порушують свої зобов'язання та вимоги визначені законодавством та іншими нормативно-правовими актами, зокрема, лісового законодавства, законодавства про захист навколишнього середовища, зокрема, щодо заборони забудови прибережної захисної смуги, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва, визначені ст. ст. 19, 20  Лісового кодексу України, пп. 5.3, 5.5 Правил використання корисних властивостей лісів, ст. 61 Земельного кодексу України та ст. 89 Водного кодексу України. 

Згідно Положення про Державне агентство лісових ресурсів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2014 р. № 521 Державне агентство лісових ресурсів України (Держлісагентство) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства.

Згідно ст. 28-1 Лісового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства: 2)здійснює державний контроль за додержанням нормативно-правових актів щодо ведення лісового господарства; 5) забезпечує функціонування державної лісової охорони, координує діяльність лісової охорони інших постійних лісокористувачів і власників лісів; 10) вносить пропозиції щодо обмеження або тимчасового припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування та форми власності у разі порушення ними лісового законодавства.

Положенням про Державне агентство лісових ресурсів України передбачено, що Держлісагентство у межах повноважень, передбачених законом, розглядає справи про адміністративні правопорушення та накладає адміністративні стягнення; вирішує в межах повноважень, передбачених законом, спори з питань охорони, захисту, використання та відтворення лісів, що перебувають у державній власності; здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держлісагентства, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління.

Згідно ст. 241 Кодексу України про адміністративні правопорушення центральний  орган  виконавчої  влади,  що  реалізує державну  політику  у  сфері  лісового  господарства  розглядає  справи  про  адміністративні  правопорушення,  передбачені  статтями 49, 63-70,  73, 75, 77, 188-5 цього Кодексу. 

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. 

Відповідно до ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органів державної влади, місцевого самоврядування, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані зокрема: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.

Відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

За цих обставин, та на підставі ст.ст. 19, 66, 89, 90, 91 Лісового кодексу України, ст. 241 Кодексу України про адміністративні правопорушення, пп. 4.1, 5.3, 5.5  Правил використання корисних властивостей лісів, ст.ст. 14, 41, 40 Конституції України, ст. 60, 61, 188 Земельного кодексу України, ст. 88, 89 Водного кодексу України,  ст. 7, 19 Закону України Про звернення громадян, 

ПРОШУ:

1. Скерувати державну лісову охорону для обстеження земельної ділянки за кадастровим номер 3221888800:33:043:0904;
2. Провести перевірку дотримання вимог законодавства, додержання нормативно-правових актів щодо ведення лісового господарства на земельній ділянці за кадастровим номер 3221888800:33:043:0904;
3. Розглянути справи про адміністративні правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення, зокрема, за  ст, ст. 53, 63, 67, 65-1;
4. Внести пропозицію щодо обмеження або тимчасового припинення діяльності ДП  «Вищедубечанське лісове господарство» та СТ "Ключі» у разі порушення ними лісового законодавства;
5. Направити у відповідні державні органи матеріали про притягнення осіб, які вчинили правопорушення, до відповідальності;
6. Повідомити заявнику письмово про результати перевірки заяви і суть прийнятого рішення в строки передбачені законом на поштову адресу

***

Комментариев нет:

Отправить комментарий